יום שישי, 26 ביוני 2009

קישוטים לאוטו חתן כלה בסגנון מזרחי וסגנון מערבי


קישוטים לאוטו קיימים בסגנונות רבים. באירופה ובארה"ב מונחים כמו "קישוט בסגנון מזרחי" או "קישוט בסגנון מערבי" אינם זרים בבחירת דוגמא לקישוט רכב. בקישוט לרכב בסגנון מזרחי יוצרים מראה תוסס עם צבעים ופרחים.
מכונית החתונה היא משמעותית מאוד בהיבט של טקס החתונה. בחתונה הודית לדוגמה, קישוטים לאוטו לחתונה נעשה עם הרבה פרחים טריים הממוקמים בצורת זר נאה בקדמת הרכב. לעיתים משתמשים בבד מרושת עם פרחים או סאטן. צבעי קישוט הרכב מתאימים לעיצוב של מקום החתונה.




כיוון שהחתן הוא המחליט הבלבדי הוא יכול לבחור גם בגישה חדשנית יותר בקישוט האוטו לחתונה ולהשתמש בפרחים מלאכותיים, משי, אורגנזה או פרחים מיובשים. יש נטייה כיום להשתמש גם באביזרים אחרים כמו סרטי משי, פתילים צבעוניים, פונפונים, רקמות, רשתות וכדומה.
בקישוט מכונית חתן כלה בסגנון מערבי יש העדפה לקשט את האוטו בעיטור לבן ואדום ובבלונים בצורת לב. משתמשים בהרבה סאטן, סרטים צבעוניים, פונפונים, פעמונים ופתיתי ניר ססגוניים.

זוגות רבים אוהבים לציין את שמות הכלה והחתן על מכוניות החתונה שלהם ולהוסיף שילוט כגון: "נשואים טריים" או "זה עתה התחתנו". זוגות רבים אוהבים לקשור בתחתית מכונית החתונה שלהם פעמונים ופחיות מתכת הנגררות על הכביש ומשמיעות רעש המושך תשומת לב בזמן שרכב החתונה המקושט עושה דרכו לאולם.

תגובה 1:

  1. נפלא! יש דברים קטנים כמו איפור וקישוט לאוטו שמשפיעים על החוויה הרבה יותר מדברים גרנדיוזייםאחרים. תמיד חשוב להשקיע במקום שצריך!

    איפור מקצועי

    השבמחק