יום שישי, 26 ביוני 2009

קישוט מכוניות - איך אתם מקשטים אוטו לחתונה?




אם אתם מתחתנים בקרוב וטרם החלטתם באיזה רכב תיסעו לצילומים ומשם למקום החתונה, קחו בחשבון שיש לכם מספר אפשרויות.


במידה ואתם כבר נוהגים ברכב מרשים, אין לכם בעיה. האפשרות השנייה היא להשיג רכב מפואר בקרב חברים או בני משפחה. האפשרות השלישית (כאן כבר תצטרכו לשלוח את היד לכיס) לשכור רכב מנהלים שישמש אתכם כרכב חתן כלה. את הרכב שתשכרו תוכלו לקשט בעצמכם או להיעזר בשירותי מומחים לקישוט מכונית החתונה שלכם.

אפשרות נוספת היא לשכור לימוזינה מפוארת כרכב חתן כלה (קדילאק, פורשה, רולס רויס, ג'יפ האמר מפואר או כל ג'יפ מרשים ונוצץ אחר) ולהשתמש בה כרכב חתן כלה מרשים ומנקר עיניים.

בדרך כלל משכירי הלימוזינות מספקים אותן כשהם כבר מקושטות. לעיתים ניתן לקשט את הלימוזינה בעצמכם או להביא מומחה לקישוט רכבי חתן כלה שיעשה את העבודה.
הגעה בלימוזינה מפוארת לחתונה עושה רושם ומפנקת את החתן והכלה בפינוק חד פעמי מדהים.

אם החלטתם שלא לשכור לימוזינה מפוארת כרכב חתן כלה, תוכלו להיעזר בחבריכם לקשט את הרכב כיד הדמיון הטובה עליהם, ובלבד שיהיה ניתן לזהות שמדובר ברכב חתן כלה.
קישוט אוטו חתן כלה בעצמכם

קישוט מכוניות הוא מלאכה די פשוטה והוא אמור להיעשות ע"י מומחים בתחום קישוט מכוניות לחתונה, אולם אין זה פוסל את האפשרות לקשט בעצמכם את מכונית החתונה. קישוט למכונית יכול להיעשות בעזרת פרחים שתרכשו בחנות, תוכלו להתפרע עם בלונים ופחיות שתייה קשורות ומרעישות מאחור, תוכלו למתוח סרטים צבעוניים ועליהם פונפונים.


מומלץ להדק היטב את הסרטים לנקודות העיגון ברכב החתונה כדי שהקישוט לא יתעופף וייעלם בזמן הנסיעה. חשוב שהנסיעה באוטו החתן וכלה תהיה מתונה כדי שהקישוט יישאר איתכם עד סוף הערב.

אם תעדיפו יצירה מקצועית ומרשימה יותר, תוכלו לקשט רכב כלה בעזרת שירותי קישוט רכבי חתן כלה . קישוט רכב חתן כלה באמצעות שירותי קישוט אמנם עולה בין 150 - 190 ש"ח, אולם הערך המוסף והתוצאה המרשימה שווים כל שקל.

קישוטי מכוניות לחתונות - כיצד מקשטים מכוניות לחתונות?

מספר ימים לפני החתונה היכנסו לחנות מתנות ורכשו סרטים צבעוניים רחבים המיועדים לקישוט מכוניות לחתונה. רצוי לבחור בשני צבעים לכל היותר. תכננו מראש כיצד תקשטו את האוטו ובאילו אלמנטים תשתמשו.

בבוקר החתונה שטפו היטב את מכונית החתונה שלכם. חפשו מקום מוצל ושקט והתחילו עם קישוט האוטו בהתאם לתכנון המוקדם. הקפידו לחזק היטב את הסרטים ובדקו היטב את עוצמת הקשירה.

סיימתם לקשט ולעצב את רכב החתן וכלה שלכם? צלמו את עצמכם מספר תמונות "על אזרחי" עם המכונית המקושטת. כעת תוכלו להמשיך בעיסוקיכם.

קישוט אוטו חתן כלה באמצעות שירותי קישוט


קישוט מכוניתחתן כלה נעשה ע"י מספר בעלי מקצוע. מעצבי פרחים המעצבים את הפרחים באולם נוהגים ליטול על עצמם גם את מלאכת קישוט הרכב. בד"כ הנטייה הטבעית שלהם היא להשתמש בפרחים ובסרטים צבעוניים.

מעצבי אירועים יודעים את מלאכת קישוט המכונית והם נוטים ליצור התאמה ושפה עיצובים אחידה בין עיצוב האולם לבין עיצוב וקישוט רכב החתונה.

אם מעצב האירועים שלכם אינו זמין להגיע לביתכם ולקשט את מכונית החתונה שלכם, הפונפון מציע שירותי קישוט עד הבית. מקשט הרכב מגיע אליכם למקום ובזמן שקבעתם ומקשט את רכב החתונה שלכם בהתאם לתכנון המוקדם.

www.haponpon.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה